2010. július 11., vasárnap

Újabb Díj:)

Hú , hát nem is tudom elmondani mennyire hálás vagyok Raminak és Candra-nak amiért érdemesnek találtak erre a díjra. Nagyon nagyon Köszönöm nekik ! Imádlak titeket Csajok ! (K)(L)

A díj mellé jár pár elvégzendő feladat is :
1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte!(pipa)
2. A logót ki kell tennem a blogomba!(pipa)
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam!(pipa)
4. Írni kell magadról 7 dolgot!(pipa)
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak!(pipa)
6. Be kell linkelnem őket.(pipa)
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról(pipa)

7 dolog magamról:
-Titokban Koós János rajongó vagyok:$ ( eddig volt titok )
-Nagyon szeretném már megnézni az Eclipse-t 3D-ben. ( jövőhéten esedékes )
-Felnőttként Angliába szeretnék költözni.
-Eltökéltem , hogy életem során legalább egyszer találkozom Rpattz-el.
-Néha az írásba menekülök , hogy egy magam alkotta tökéletes világban elfelejtsem a bajaimat.
-Volt , hogy leültem rajzolni és annyira belemerültem , hogy 6 órán keresztül abba sem hagytam , csak a fájón korgó hasam figyelmeztetett , hogy abba kéne hagyni.
-Kávé függő vagyok. Az adagom napi 3 bögre naaagy nagy tejeskávé.

Akiknek tovább adom a díjat:

Suomi
Dark Angel
Szylu
Spirit Bliss
Tharám
Szasza
Alice23! tudom , hogy ő már abbahagyta az írást , de egyszerűen imádtam a történeteit , és kétségkívül ő volt az egyik legkreatívabb író közöttünk , szóval ezzel a díjjal tisztelgek előtte , hiszen ha valaki , hát ő megérdemli.

Még1x KÖSZÖNÖM RAMINAK ÉS CANDRA-nak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése