2010. április 18., vasárnap

19.Fejezet - El sem tudom hinni!

Egy csiga is megirigyelte volna a tempómat , olyan lassan mentem fel a lépcsőn . Húztam magam a korláton , s közben nyűgösen nyögdécseltem. Legszívesebben pofon vágtam volna magam. Egy idióta vagyok. Becsapom szegény Damen-t pedig egyáltalán nem ezt érdemli , hiszen olyan kedves ... talán meg tudnám szeretni. Összeszorított szemekkel megráztam a fejem. Tudtam , hogy képtelen lennék beleszeretni. Végső kétségbeesésemben apától akartam tanácsot kérni , de már aludt. A szobám felé vettem az irányt , és újra zombinak éreztem magam , egy üres , élőhalott , mechanikus lénynek. Az ágyamra dőltem anya képét magamhoz szorítva. Az oldalamra feküdtem , a képet magam mellé téve a párnára majd mutatóujjammal ezerszer végigsimítottam az arcán.
-Bárcsak itt lennél. - suttogtam. - Te biztosan tudnád a helyes választ. Én nem tudom mit kéne tennem, nem akarom bántani Damen-t. - Éreztem, hogy a szempilláim elnehezültek, szép lassan elnyomott az álom.
-ASHLEY! - dörömbölt apa az ajtómon - Azt hittem már rég elkészültél! Siess mert elkésünk!
-Oké , csak egy perc az egész. - válaszoltam rekedten. Épphogy sikerült időben beérnünk az iskolába , egész úton apa kioktatását kellett hallgatnom az időben alvásról , felkelésről és persze el lettem tiltva a hétköznapi randizástól , amit nem is nagyon bántam. Ahogy kiszálltam a kocsiból rögtön 2 kar fonódott a derekam köré.
-Azt hittem már nem is jössz. - csókolt homlokon Damen mosolyogva.
-Majdnem sikerült elaludni , szerencsém , hogy ott volt apu ... - feszengve kibontakoztam az öleléséből. -Előtte ne ... - biccentettem apu felé aki épp az aktatáskájával küszködött a hátsóülésen.
-Oké - oké. De régimódiak vagyunk. - vigyorgott , közben megfogta a kezem. - Ezt csak szabad. - emelte fel kezét ami az enyémet szorongatta.
-Szabad. De induljunk mert nem akarok nagyon elkésni. - mondtam nagyot sóhajtva.

-Akkor ti most együtt vagytok? - kérdezte Bella cinkosan közelebb hajolva az ebédlőasztal fölött.
-Azt hiszem. - húztam el a számat. Szerencsére Damen-t lefoglalta egy srác és elmélyülten beszélgettek valami fiús dologról , így majdnem háttal ült nekem , csak a fél karja volt a derekam körül.
-Óh , pedig én azt hittem , hogy te és Edward ... - hallgatott el s mindentudóan  felpillantott az ebédjéből.
-Hát pedig nem ... - nevettem idegesen és az üdítőm szívószálát piszkáltam. - abszurdum ...
-Csak azért gondoltam , mert mindig ÚGY néztetek egymásra , mindig izzott körülöttetek a levegő.
-Dehogy néztünk ÚGY , és egyáltalán nem izzott semmi , csak beképzeled. - kortyoltam az italomba.
-Hát persze ... - mosolygott Bella és beleharapott a szendvicsébe , pont amikor Damen felénk fordult.
-Miről maradtam le? - kérdezte mosolyogva s homlokon csókolt.
-Gratulálok Damen. Ashley mesélt kettőtökről. - válaszolt Bella mielőtt bármit is mondhattam volna. Dam egy boldog pillantást küldött felém egy dögös mosoly kíséretében. -Arra gondoltam , hogy leugorhatnánk a Push-ra amíg ilyen szép az idő.
-Remek ötlet! Régóta készültem lemenni , itt az alkalom. - vágta rá Damen.
-Nem is tudom , még sosem jártam arra és úszni sem tudok. - pirultam el.
-Majd én kimentelek! - húzta ki magát Dam.
-Mindenkinek kötelező elmennie oda legalább egyszer élete során , de ha már voltál ott , utána mindig oda akarsz menni , egyszerűen beleszeretsz a homokba , a vízbe , abba ahogy a gyenge napsütés megtörik a víz felszínén , az ottani emberekbe ... - Bella szeme elrévedt és halvány mosoly jelent meg az arcán , mintha lélekben valahol egész máshol járna.
-Rendben , hát menjünk. De előre szólok , durcás leszek ha sós víz éri a bőröm.

Suli után megint Damen vitt haza. Apa nem igazán örült a délutáni kirándulós tervünknek , de végül beleegyezett. Tanulás után lezuhanyoztam , és a szekrényem előtt állva gondolkoztam a nagy "Mit vegyek fel?" kérdésen.  Nem érdekelt , hogy fogok e tetszeni bárkinek is , a kényelem volt az elsődleges szempont , a második pedig , hogy ne fázzak vagy ázzak el. Egy térdnadrág és a kedvenc kétrészes hosszú ujjú pólóm mellett döntöttem , a lábamra egyszerű fekete tornacipőt húztam. A fürdőbe robogtam , hogy kezdjek valamit a hajammal , de ötlet híján simán befontam két hosszú fonatba. Ha Alice ezt látná , enyhén szólva nem lenne boldog. Hallgathatnám a kiselőadását , hogy ez mennyire előnytelen , nem emeli ki az arcomat arról , nem is beszélve , hogy roncsolja a hajat. Nagyot sóhajtottam és a telefonomért nyúltam. Hiányzik a barátnőm , csak nem követek el halálos bűnt , ha felhívom egy percre. A szobámba menet kikerestem a számát majd megnyomtam a hívás gombot , kicsöngött egyszer , kétszer aztán ...
-Halló? - ez nem Alice hangja!
-Halló! Itt Ashley ... - motyogtam a telefonba.
-Ashley ... - suttogta a hang a vonal túlvégén.
-Edward! - hasított belém a felismerés. Gyönyörű hangját annyira eltorzította a telefon , hogy be sem tudtam azonosítani.
-Alice nincs itthon ... éppen vásárolni ment. - köszörülte meg a torkát ami némiképp felismerhetőbbé tette hangját.
-Értem. És ... és te hogy vagy? - kérdeztem miközben leültem az ágyamra.
-Remekül , köszönöm kérdésed. Otthon minden rendben? - megkönnyebbülésemben egy hangos sóhaj hagyta el a számat , tehát még mindig Forks-ot tartja otthonának.
-Igen , minden. Mikor jössz haza? - hangom szinte suttogássá halkult. Nem jött válasz , csak Edward egyenletes szuszogását hallottam.
-Majd' elfelejtettem. Hogy van Damen? - kérdezte hirtelen.
-Honnan tudsz te ... ? Á nem érdekes. - csak egy újabb tétel a " Furcsa dolgok a Cullenek körül " listámon.
-Damen és én ... - elhallgattam. Nem tudtam mit mondani , magyarázkodásnak tűnne minden szavam.
-Nem kell szabadkoznod. Örülök , hogy találtál valakit , és remélem nagyon boldogok vagytok. Megjöttek Alice-ék , egy pillanat és szólok neki. - egy másodperccel és két recsegéssel később már barátnőm hangja csilingelt a telefonban.
-Szia Ashley! Mi a helyzet?
-Gondoltam felhívlak mert hiányoltam a végtelen fecsegésedet. - nevettem halkan.
-Te is hiányzol nekem , na de mi ez , hogy már 3 napot sem bírunk ki egymás nélkül? - nevetett ő is.- Sajnálom , hogy beszélned kellett Vele , de véletlenül itthon hagytam a telefont. - halkította  le a hangját.
-Semmi baj , mindketten túléltük. - sóhajtottam. - Ő is nagyon hiányzik Alice ... - vallottam be sírós hangon.
-Hé Ashley ne sírj. Minden rendbe fog jönni , folyamatosan azon vagyunk , hogy meggyőzzük őt. Eléggé bizonytalan , haza akar jönni velünk de olyan makacs ... - sóhajtott fel ő is , hangjából fáradtság sugárzott. A háttérből fura sutyorgást hallottam , majd Alice átadta a kagylót valaki másnak.
-Hey Kislány! -  Emmett volt az. Hangját hallottam , hogy teli szájjal vigyorog , ami engem is mosolygásra késztetett. Magam elé képzeltem , ahogy ez a hatalmas mackó az aprócska telefont a füléhez szorítva magasodik a társaság fölé , ajkán a tipikus 1000 wattos Emmett-vigyorral.
-Hé Micimackó.
-Remélem minden rendben. Meglepetésem van a számodra , amint hazaérünk megkapod.
-Ugye semmi esély rá , hogy eláruld mi az?
-Abszolút semmi. Még kapóra is jött ez a kis telefonbeszélgetés, így még holnap estig izgulhatsz és agyalhatsz , hogy mit kapsz tőlem. De felesleges , úgysem fogod kitalálni. - szinte láttam magam előtt önelégült mosolyát.
-Imádni való vagy Em. - kacagtam önfeledten.
-Tudom. Rosalie naponta bizonyítja nekem. - nevetett fel dörmögősen.
-Azt hiszem ez  a kelleténél több információ volt. Nem vagyok kíváncsi a ... - mielőtt végigmondhattam volna valami dulakodást hallottam a telefonban , ami először megijesztett , de rögtön megnyugodtam amikor Alice nagyot fújva végre beleszólt:
-Na végre. Elméletileg azért hívtál fel , mert ÉN hiányoztam és VELEM akartál beszélni. Erre a család összes többi tagja sorra kerül csak én nem. - durcáskodott.
-Nyugi Alice , tudod , hogy te vagy az én egyetlen és legjobb barátnőm - hízelegtem. Egészen addig beszélgettünk barátnőmmel amíg Damen kocsija hangosan dudálni kezdett a ház előtt , jelezvén , hogy ideje indulnom La Push-ra. Nem beszéltem neki a telefonhívásról , de valami furcsa , súlyos feszültség telepedett ránk az autóban. Mire odaértünk Bella már várt ránk , pár ismeretlen sráccal körbevéve , lazán a furgonnak dőlve integetett felénk. Egész délután ezekkel a lehetetlenül magas és izmos srácokkal lógtunk , akik érdekes módon nem hordtak pólót. Tény , hogy meleg volt - Forks-hoz képest - de nem annyira , hogy bárki félmeztelenül szaladgálhasson. De Sam , Paul és a többiek szemmel láthatóan nem fáztak , és nem feszélyezte őket ruhátlanságuk. Egyszer - kétszer észrevettem , hogy Bella és a Jacobként bemutatott fekete hajú és szemű srác , megfogták egymás kezét , és belsőségesen sugdolóztak , amikor azt hitték senki nem látja őket. Kétségkívül összeillettek. Az apró termetű , törékeny Bella , és a hatalmas , izmos Jacob aki tökéletesen meg tudja óvni a lányt , még a széltől is. Már esteledett amikor kisebb tüzet raktunk a parton és körbeültünk. Mindenki jókedvűen beszélgetett kivéve Damen-t , ő valamiért egész délután csendben volt. Amikor rá pillantottam , mindahányszor szomorúság csillogott a szemében. Megragadtam a kezét és távolabb vonszoltam , egészen az erdő kezdetéig .
-Mi a baj ? - kérdeztem szembefordulva vele. Ahelyett , hogy válaszolt volna átkarolta a derekam és próbált közelebb húzni magához. Nyakát kinyújtva próbált minél közelebb kerülni hozzám , de én eltoltam magamtól. -Ez a baj! - emelte fel a hangját s idegesen suhintott egyet a levegőben. - Az ember azt gondolná , hogy legális dolog megcsókolni a saját barátnőjét.
-Vállaltad. Lassú tempót kértem és te vállaltad! - kezdtem én is dühbe gurulni.
-Igen , és nem is rohantalak le. Türelmesnek vallom magam , és nem akarlak egyből az ágyamba rángatni. Egyetlen ártatlan csókról van szó , semmi többet nem akarok csak megcsókolni. Sajnálom de nekem az nem elég , hogy fogom a kezed és nagy ritkán adhatok egy puszit az arcodra.
-Sajnálom Damen , de NEM VAGYOK RÁ FELKÉSZÜLVE. Ha neked ez nem elég , hát ... tényleg nagyon sajnálom ... Kérlek vigyél haza! - visszarohantam a többiekhez , akik valószínűleg az egész veszekedést hallották , gyorsan elköszöntem majd megvártam Damen-t a kocsijának támaszkodva. Egész úton csendben bámultam kifelé az úton , de egyetlen könnyem sem csordult. Nem tudtam sírni. Fura megkönnyebbült érzés járt végig , amitől bűntudatom támadt.
-Ashley. Ne haragudj rám. - suttogta Dam leállítva a motort és keze az enyémre tévedt. - Ígérem addig várok amíg kell , amíg késznek nem érzed rá magad. - tekintetéből sütött az őszinteség.
-Holnap találkozunk. - mondtam nagyot nyelve. - Jó éjt. - A következő cselekedetemmel még önmagamat is sikerült meglepnem. Előrehajoltam és gyengéd puszit nyomtam Damen nedves , puha ajkaira.
-Jó éjt. - mondta miután a meglepetés hullámai végigsöpörtek rajta. Mire beértem az eső is eleredt , visszatért a jól megszokott Forks-i időjárás. Aznap éjjel a " More than words " lágy dallamára aludtam el.

-Istenem , utálom a szerdát. - nyafogtam apának a reggeli kávémat szürcsölgetve. Kérdően pillantott rám mire folytattam: - Tesióra.
-Már mindent értek. - Válaszolta színpadiasan  Hümmögtem egyet aztán visszafordultam a müzlimhez , apa pedig az újságjához.
A kocsiban ültünk és az iPodomat hallgattam , amikor apa folyamatos mocorgása már kezdett az agyamra menni. Ránézve láttam , hogy szeretne beszélni valamiről , de nem tudja hogyan kéne nekikezdeni. Kivettem a fülhallgatókat , hogy tudja , teljes mértékben rá figyelek. Tétován megköszörülte a torkát és enyhén elpirulva kezdett bele.
-Előre leszögezem , hogy nem akarok beleszólni a fiúügyeidbe. Csak érdeklődöm ... te és Damen ... szóval mennyire komoly ez a dolog?
-Ahh , reméltem , hogy ezt a beszélgetést életem végéig elkerülhetem. Nem kell aggódnod , elég felelősségteljes vagyok , nem fogok őrültséget csinálni ... és ... szóval nagyon az elején vagyunk még.
-Csak ezt akartam tudni. Bízom benned Ash , és büszke vagyok rád. - mosolygott rám.

Első utam Damen-hez vezetett aki boldog mosollyal az arcán ölelt át , és a tegnap estén felbuzdulva puszit nyomott a számra. A folyosón Bella csapódott hozzánk az egyik barátnőjével , Jess- szel , aki tekintetével legalább tízszer levetkőztette Damen-t. Ugyanez a Jess ült le mellénk ebédszünetben is , és kicsit sem feltűnésmentesen bámulta az én barátomat. Valami nincs itt rendben - fintorogtam magamban. Féltékenynek kéne lennem , de ehelyett csak szánalmasnak és nevetségesnek látom ezt a lányt . Belém bújt a kisördög , és úgy döntöttem játszok egy kicsit. Átöleltem Damen nyakát és közelebb bújtam hozzá mire Jess szeme kitágult. Dam láthatóan élvezte a helyzetet , átfogta a derekam és a fülem mögé csókolt , majd fejét a vállamra hajtotta. Soha senki arcán nem láttam ilyen jól tükröződni a féltékenységet mint akkor , a lány egyszerűen fogta a tálcáját , felállt és szabályszerűen elrohant.
-Ez igazán nem volt szép tőled Ashley! - suttogta Damen mosolyogva , lehelete súrolta a nyakamat.

-Túléltem még egy napot. - mondtam fáradtan a házunk előtt , Damen kocsijában üldögélve.
-Nem olyan rémes az élet mint amilyennek elsőre látszik. - mosolygott  fejét a háttámlának döntve.
-Hú , ez most nagyon felnőttesen hangzott. - vigyorogtam.
-Hiszen azok vagyunk , felnőttek. Te sem vagy más kislány Ashley.
-Ez igaz , nem vagyok kislány , de 17 évesen nem nevezném magam felnőttnek.
-Milyen csodálatos is 17 évesnek lenni. - néztem ahogy tekintete távolivá vált , merengővé , arckifejezése végtelenül nyugodttá.
-Nem akarsz bejönni megnézni egy filmet vagy ilyesmi? - kérdeztem , megtörve a pár perce beállt csendet.
-Szívesen.

-Kalandférgek vagy Rocksuli? - álltam a tv előtt két dvd-vel a kezemben. Gondolatban meggyőztem magam , hogy ha valóban összeillünk akkor a Rocksulit választja.
-Kalandférgek. - vágta rá szinte rögtön. - Az egyik kedvencem.
Leültem a kanapéra Dam mellé és elindítottam a filmet , még fél perc sem telt el rögtön megéreztem kezét a derekamon.
-Mi az , talán félsz tőlem? - suttogta és közelebb húzott magához. Úgy tettem mintha nagyon lekötne a film , és szemeimet a képernyőre szegeztem , miközben Damen egy hajtincsemet tekergette.
-Nem érdekel a film? - kérdeztem amikor csókolgatni kezdte a karom.
-Engem csak te érdekelsz , és örülök a veled töltött időnek. - mosolygott csábosan. Lassan közelített felém , én pedig behunytam a szemem és magamban nagyot sóhajtottam. Essünk túl rajta - gondoltam.
Az orra súrolta az enyémet ahogy oldalra hajtotta a fejét , és éreztem , hogy már csak milliméterek választanak el egymástól. Az utolsó előtti pillanatban megszólalt a csengő , mire Damen dühösen felmordult és elhajolt tőlem.Az ajtóhoz sétáltam . Az állam földig zuhant és a szemem tágra nyílt amikor megláttam , hogy ki áll előttem. Az agyam elveszítette a testem fölötti irányítást , a karom automatikusan fonódott a nyaka köré , ösztönösen bújtam hozzá , s temettem arcom a mellkasába.
-El sem tudom hinni! Tényleg itt vagy! - suttogtam összeszorított szemekkel , még mindig Edward-ot ölelve.
-Itt vagyok , és soha többé nem megyek innen sehova. - szorított magához a hajamat simogatva. - Én nem ... - morgott , s fenyegetően bámult a kanapén elterülő alakra.

5 megjegyzés:

  1. Ez a fejezet nagyon nagyon *_* Mi lesz most Damennel? Vagy Ashley vele marad? Imádom ezt a fejezetet! Mostantól minden fejezet ilyen hosszú legyen! Pussssszi Imááádáááás 00 00

    VálaszTörlés
  2. Azta!*.*
    wow....
    Végre megjött Edi!:PxDD
    Már vártuk!:P:D
    Kivi vok mit reagál rá Damon!:)
    Siess a kövivel!(:
    Pusszíí

    VálaszTörlés
  3. Szombaton minden kiderül :) Igyekszem hosszabb fejezeteket írni , csak így tovább tart:) Pussz és köszönöm :)

    VálaszTörlés
  4. Nembaj! Erre megéri várni :$ :PPPP
    SIESS!:PP XXXOOO

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    No, ide is eljutottam...

    Itt van Edi (L)
    Azért sajnálom Dament! Szar lehet, hogy már majdnem, már majdnem erre jön Edward és "tönkre vág" mindent...

    Nem mondom, hogy nem örülök Edinek, mert nagyon is :D csak na...

    De én hogy éreztem, hogy Bellus és Jake.. :P

    Na siess a kövivel ^^

    Puszillak, Rami

    VálaszTörlés