2010. március 20., szombat

13.Fejezet - Feelings I can't fight

 Furcsa látvány fogadott minket a nappaliban. Ruhák sorakoztak a kanapén , a fotelben , a padlón cipők. Óvatosan errébb tettem pár toppot a fotelből , aztán leültem. Edward ügyet sem vetve a farmerekre , a kanapén akart helyet foglalni , de húga azonnal mellette termett.
-Edward Anthony Cullen! Rá ne merészelj ülni!
-Anthony? - kérdeztem vissza , s próbáltam visszatartani kitörni készülő nevetésem. Rajtam kívül senki nem találta ezt viccesnek. Alice hirtelen mozdulatlanná dermedt pakolás közben , a tekintete a semmibe révedt. A frász hozta rám , azonnal felpattantam.
-Alice?! Edward mit csináljak? A múltkor is a suliban ... Edward mi lenne ha rám figyelnél egy kicsit? - kissé felemeltem a hangom , de ő le sem vette szemeit a képernyről.
-Ne aggódj , csak álmodozik. Biztosan az esti programon agyal. - varázsütésre Alice is magához tért.
-Minden rendben?
-Persze. - felelte mintha misem történt volna. - Mennyi az idő?
-Fél 3. - felelte Edward felénk se nézve.
-Este el kell mennünk bulizni , és neked azt a fekete ruhát kell felvenned. Nagyon dögös leszel , majd én kisminkellek. Óh gyere mossuk meg a hajad. - villámgyorsan összekapkodta a szanaszét heverő ruhákat , kézen fogott és meg sem álltunk a szobájáig. -7-re legyetek készen. - kiáltott vissza a fiúknak a lépcsőről.
Fent a szobában rögtön a kezembe nyomott egy törölközőt , és elkezdte bepakolni szerzeményeit a szekrénybe.
-Menj tusolni , addig én elpakolok. - adta ki az utasítást. Jobbnak láttam nem vitatkozni , bevonultam a fürdőszobába. Bármennyire is jól esett a forróvíz alatt állni , bő félóra múlva már törölközőbe csavarva üldögéltem a fésülködőasztalkánál. Persze háttal a tükörnek , hogy még véletlenül se láthassam mit művel velem. Az asztalra pakolt egy csomó kütyüt , tubust , flakonokat. Ezek közül csak a hajszárítót , hajlakkot és a fésűt ismertem fel.
- Csak lazulj el. - mosolygott kedvesen. Nagy levegőt vettem , majd hosszan kifújtam. Becsuktam a szemem és rábíztam magam. Körülbelül egy óráig bíbelődött a hajammal , közben bájosan fecsegett össze-vissza , s rengeteget kérdezett rólam. Főleg a régi életemről , barátaimról , furcsa módon anyát nem hozta szóba. Rövid csend állt be , és alkalmasnak találtam az időt , hogy "kifaggassam" Alice-t  , de nem igazán tudtam hogyan hozakodhatnék elő a témával.
-És amúgy Edward meg Bella ... szóval , azt hittem Bella is itt lesz ... vagy legalább beugrik. Khm ... sok időt töltenek együtt? - éreztem , hogy fülig pirultam.
-Már miért kéne nekik sok időt együtt tölteniük? - kérdezett vissza alkalmi fodrászom.
-Hát ... ha valaki együtt jár valakivel ... - azt hiszem ez volt eddigi életem legértelmesebb mondata. Hallottam Alice kuncogását de nem mertem ránézni , lesütött szemmel babráltam a pulcsim ujját.
-Edward és Bella nincsenek együtt , csak barátok. A hajad kész van , jöhet a smink. Nehogy megfordulj. - megkönnyebbülésem határtalan volt a hír hallatán. De aztán jobban belegondoltam a dolgokba . Nem szabad újra hamis illúziókba ringatnom magam. Így is teljesen összezavarodtam Edward viselkedésétől. Néha úgy néz rám mintha ... kedvelne? Tetszenék? Biztosan minden lányra úgy néz ... vagy csak a magabiztossága sugárzik a szemeiből. Egy biztos! Soha nem érnék fel egy ilyen lényhez mint ő , legfeljebb barátok lehetünk ... bármit is érzek. Gépiesen követtem Alice " Nézz fel " féle instrukcióit  , de a gondolataim végig Edward körül forogtak.
Csukott szemeim mögött könnyedén magam elé tudtam képzelni tökéletes arcát , perzselő tekintetét.
Álmodozásomból Alice csiripelése zökkentett ki.
-Zseni vagyok. - mondta csípőre tett kézzel. Megfordulhatsz.
-Óh ... - döbbenetemben ennyit bírtam kinyögni , mikor belenéztem a tükörbe. Hátam mögött barátnőm is elégedetten méregetett.
-Tetszik? Szerintem nagyon szép vagy. Gyakrabban hordhatnád kiengedve a hajad.
-Igen , mintha nem is én lennék ... - lassan megérintettem az arcom , a tükörben lévő lány követte a mozdulatot - és mégis.
-Tessék itt a ruhád , majd keresünk mellé cipőt. - nyújtott felém egy vállfán lógó fekete miniruhát , és betuszkolt a gardróbba. Ez a helység ahol Alice a ruháit tartotta , akkora volt mint a szobám. Felvettem a kissé szűk , és rövid ruhát , aztán belenéztem az egész alakos tükörbe. Ha apu ezt látná ...
-Jé , van lábad. - mondta a kis tündér tettetett ámulattal amikor kiléptem a gardróbból.
-Igen van , kettő is. De jobban érzik magukat melegben és biztonságban ... nem vehetnék fel egy nadrágot vagy egy hosszabb ... - húzgáltam lejjebb a ruha alját ami alig combközépig ért.
-Nem! - vágott a szavamba. - Remekül nézel ki , sőt ! Minden pasi csorgatni fogja a nyálát a klubban. - mosolygott. Valamiért úgy éreztem , hogy ő jobban lelkesedik mint én. - Itt a cipő. Megfelel? - lengetett meg a szemem előtt egy tűsarkút.
-Alice ennek 8 centis sarka van! - a fejemben a legkülönfélébb hasra esések és bokatörések  sorozata pergett le.
-De illik a ruhádhoz. - nyomta a kezembe a cipőket , ezzel  lezártnak tekintve a vitát , amit még el sem kezdtem igazán. - Még van időm nekem is elkészülni , ha akarod menj le a fiúkhoz , már biztos készen vannak ...
-Inkább megvárlak téged , és együtt lemegyünk. Addig olvasok valamit.
-Oké. A laptopom az ágy mellett van , ha gondolod ... -mosolygott , aztán puszit nyomott az arcomra és a fürdőbe ment egy törölközővel az oldalán. Olvastam , zenét hallgattam , közben Alice is végzett a fürdőben , megcsinálta a haját , kisminkelte magát és végül felöltözött. Ő is fekete miniruhában pompázott , ami illett az enyémhez. Csakhogy ő most azonnal felpattanhatott volna egy kifutóra és végiglejthetett volna rajta , csodásan állt rajta a ruha. Egymás kezét fogva mentünk le a lépcsőn . Az utolsó foknál Alice elengedett és Jasper karjaiba bújt , én a lendülettől majdnem orra estem de még idejében a korlátba tudtam kapaszkodni.
Edward egy " Ügyes vagy" - ot suttogott Alice fülébe , mire ő büszkén kihúzta magát. A szerelmespár elindult kifelé , én nem igazán mertem lépkedni ezzel az izével a  lábamon.
-Segíthetek? - nyújtotta felém karját Edward édesen mosolyogva. Némán bólintottam , a beszéd ilyenkor kissé nehezemre esett. Felsegítette a kabátom , aztán belé karoltam és elindultunk az éjszakába.

Kicsivel később , megérkeztünk egy klub elé. Edward kisegített a kocsiból és szorosan mellettem lépkedett. Megkésve mértem végig. A kék pólóját , szürke ingét lecserélte fekete zakóra és farmerre , elegáns mégis sportos. Egyenesen a sor elejére mentünk ,  Jasper kezet fogott a kidobóval , röviden beszélgettek és már bent is voltunk. Bent sejtelmes volt a fény , hangos zene dübörgött , rengeteg ember táncolt a parketten. Mi a bárpulthoz sétáltunk. Alice nem volt hajlandó elárulni mit rendelt nekem , de nem sejtettem semmi jót. Pár perccel később a kezembe nyomott egy csili-vili szívószálas koktélt , eperrel a tetején.
-Ebben alkohol is van? - mutattam rá a nem valami bizalomgerjesztő illatú löttyre.
-Csak egy pici. - koccintotta poharát az enyémnek.
-Hát ... jó ... végül is ... mértékkel ... - próbáltam győzködni magam , hogy helyesen cselekszem. Alice csak hevesen bólogatott. Mindketten megittunk egy ilyen epres csodát aztán a poharakat a pultra vágva bevágtattunk a táncparkett közepére. A fiúk nem voltak táncos kedvükben , így ők maradtak iszogatni ... sört. 3 - 4 számot táncoltunk végig , körülöttünk egyre gyűltek a pasik , de mi csak egymással táncoltunk.
Úgy döntöttünk iszunk még egyet úgyhogy visszaindultunk a bárhoz. Pár méterre voltunk a fiúktól  , amikor megláttam , hogy nincsenek egyedül. Két csinos lány állt mellettük , és bájosan mosolyogtak a rájuk. Alice-re néztem , de az arcán a féltékenység apró jelét sem láttam. Ahogy odaértünk Jasper rögtön átölelte és megcsókolta szerelmét . Legnagyobb meglepetésemre Edward mellém lépett , és a derekamra téve a kezét homlokon csókolt. A két lány fintorogva , megvető pillantásokkal oldalazott el. Amint hallótávolságon kívül értek , mind a négyen elnevettük magunkat. Edward továbbra sem engedett el , s én azon gondolkoztam , milyen kellemes érzés így a közelében lenni. Felpillantottam rá , ő pont az arcomat fürkészte.
-Még egy italt? - kérdezte féloldalasan mosolyogva.
-Jöhet. - vágta rá Alice vigyorogva. Fogytak az italok , mi pedig rengeteget beszélgettünk. Felcsendült egy lassú , szerelmes szám. Jasper felkérte Alice-t , így mi ketten maradtunk.
-Táncolunk? - kérdezte Edward rövidke szótlanság után.
-Á ... csak a lábadra lépnék és az fájna. - nevettem idegesen.
-Próbáljuk ki. - állt fel s kezet nyújtott , amit én kis tétovázás után elfogadtam. - Látod? Nem is fáj. - mosolygott fél perc balesetmentes ringatózást követően.
-Látom. Mert vagy egy jó partnerem , aki remekül vezet. - hálás voltam a gyenge fénynek , amiben nem láthatta pirulásom. Mindkét kezét a derekamra téve közelebb húzott magához ,  én összekulcsoltam a karjaim nyaka körül.
-Gyönyörű vagy ma este. Alice igazán kitett magáért. - mosolygott. A pillantásom véletlenül a szájára kalandozott.
-A sok smink és hajlakk alatt a régi Ashley van , aki holnap reggelig nem szabadul börtönéből. Ha a húgodon múlik. -  ezen mindketten elnevettük magunkat.
-Nekem a régi Ashley is tetszik. - mondta Edward komoly hangon , a szemében őszinteség fénye égett.
-Óh ... hát ... - lesütött szemmel dadogtam. Edward egyik keze a derekamról az állam alá vándorolt , kényszerített , hogy a szemébe nézzek.
-Valami rosszat mondtam?
-Nem. Csak lehetetlent. Hiszen ... nézz csak rám , és ... nézz magadra.
-Téged nézlek most is ... látlak téged Ashley. - tekintete a számon időzött egy darabig. - Hidd el nekem , a férfiak fele ebben a teremeben , bármit megadna csak azért , hogy meghívhasson egy italra.
-Cöhh...
-De én nem engedlek át senkinek. - hajolt a fülemhez. Ez az egy mondata földöntúli boldogságot okozott. Nem akartam elhinni , hogy mindez megtörténik. Biztos csak álmodom. A szám véget ért s el akartam húzódni Edwardtól , de nem engedett.
-Velem tartasz a teraszra egy kis friss levegőt szívni? - mutatott kezével a megfelelő irányba.
-Persze.  - kint hűvös volt , de Edward már felkészült. Mire kiértünk levette a zakóját és rám terítette.
-Nézd , telihold. - nézett fel az égre.
-Gyönyörű. - nyögtem áhítattal. Mindig is elvarázsoltak a csillagok , gyerekkoromban sokszor kiszöktem , hogy a kertből bámulhassam őket.
-Igen ... az nem kifejezés. - oldalra fordultam . Ekkor láttam , hogy Edward végig engem nézett , ettől újra az arcomba szökött a vér. Hideg ujjaival megérintette a két piros foltot az arcomon , aztán gyengéden végigsimított  arcom ívén. Behunytam a szemem , élveztem ahogy csöndesen játszik a hajammal , ahogy meg - megsimítja az arcom , a karom , vagy hűvös érintését érzem a derekamon.
-Ashely ... - felnéztem rá. Tudtam , hogy nem fogja folytatni. Éreztem , hogy eljött a pillanat. Boldogabb voltam mint valaha. Egy lépéssel közelebb lépett hozzám , derekamnál fogva húzott magához , s könnyedén túrt a hajamba. Arca lassan közelített az enyémhez , miközben lehunytam a szemem és vártam ... vártam életem első , édes csókjára.

3 megjegyzés:

  1. van egy jó partnerem akart az lenni :$ ott a lassúzó résznél:$

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Gonosz vagy ám tudod? A legjobb résznél hagyod abba...
    Egyébként nagyon jó lett és Alice "zseni vagyok" kijelentése...
    Egyébként, ha nem írod, hogy elírtad nem jöttem volna rá. Valami miatt mindig azt olvasom aminek ott kellene lennie.
    Várom a következőt.
    Puszi.

    VálaszTörlés
  3. Nem direkt van :$ najó... valahogy vissza kell titeket csábítani :D meg izgultatni egy sort :D de valahogy nem akarnak gyűlni az olvasók :/ Pussz

    VálaszTörlés