2010. március 27., szombat

Megkésve bár de attól még díjak :) Díj number 01

 
 Ez egy blogger díj. A szabályok a következők:
1)ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül.
2)a logót kirakom a blogomba.
3)a szabályzatot kirakom a blogomba.
4)megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5)kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
6)megnevezem, hogy kitől-, és mikor kaptam, és nagy, színes betűkkel kirakom a blogomba.
7)betartom a szabályokat.
Akiknek  megy a díj mert szerintem figyelemreméltóan tehetségesek :

A teszt:

Név: Váradi Inez Csilla
Becenév: Puding , Kükü , Kopaszmókus
Lakhely: Magyarország,Kazincbarcika
Születési hely: Magyarország, Kazincbarcika
Magasság: 172 cm
Névnap: március 06.
Foglalkozás: tanuló
Testvérek: 3 féltestvér , 1 öcs 2 hugica
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: magyar, angol,
Gyűjtemények: könyvek , CD- k , poszterek , sapkák , zoknik:$
Cipőméret: 43
Iskola: Irinyi János Szakközépiskola és Kollégium
Osztály: 11. A.
Kedvencek: Vörös pöttyös könyvek , zene !!!!
Hobbi: olvasás, zenehallgatás , rajzolás , barátJaim , (L)C(L)
Zsebpénz: havi 2500 Ft
Kívánság: hm ... olvassátok a Bloody Moon -t :)
Álom: hmm ... kapni egy tengerimalacot
Szerencseszám: 7 , 17 , 117
Szeretnék találkozni: A Cullen családdal , Damen-nel :$
Háziállatok: 3 kutya , Jenny ( vizsla ,  lány ) Tipli (  pincsi , fiú ) Edward Jacob (  hát ... labrador meg egyéb , fiú )
A díjat RAMITÓL ÉS THARA-tól kaptam március 22- én . KÖSZÖNÖM nekik , és IMÁDOM őket. (K)(L)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése