2010. március 28., vasárnap

Díj Number 02


Szabályzat:

1. Megköszönöd annak akitől kaptad, és belinkeled
2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik (max. 10 ember)!
3. Értesítsd őket az ajándékról!
4. Leírod, amiért szeretsz másoknak írni!
5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak

Nagyon nagyon köszönöm  Thara-nak és Raminak ! Imádlak titeket csajok (L)(K) !!

 Akik megérdemlik:
Suomi 
Vikky 
Alice23 
Spirit Bliss 
NYC _ Girl 
Nikki 
Nikki ( After New Dawn ) 

Miért szeretek írni? Hm ... az első blog amit elkezdtem olvasni Alice23  Határokon túl  című alkotása volt ... aztán felfedeztem rengeteg tehetséges írót ... és szép lassan a ficek rabjává váltam. Egy idő után körvonalazódni kezdett bennem egy történet és gondoltam kiírom magamból . Tudom , hogy sosem fogok a nagyok közé kerülni , de nekem már az is boldogság , ha annak a  kevés olvasómnak örömet okozok az írásommal , és várják az új fejezetet , izgulnak a jövendőért.

A teljes nevem Váradi Inez Csilla , anyukámmal élek Kazincbarcikán , már lassacskán 18 éve.   Szeretek olvasni , szinte minden szabad percemben olvasok , éjszakánként a telefonomon ( hálám az e-book támogatásért ) de titkon vágyom egy E-book olvasóra hatalmas kijelzővel :$ Nemrég megvettem a New Mona-t de nem volt olyan jó mint amilyenre számítottam , most az Eclipse-re spórolok , és szeretnék magamnak rendelni egy Twilight ékszert is. Középiskolába járok , de csak mert kötelező , órákon legtöbbször rajzolgatok :$  Volt már kiállításom , nyertem 1-2  díjat , de ez csak hobbiféle . Ha nagy leszek tanárnéni leszek. Angol és informatika szakon szeretnék diplomázni aztán visszatérni Barcikára és abban az iskolában tanítani ahová most járok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése