2010. február 8., hétfő

Díj :)

 


Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte. A logót ki kell tennem a blogomba, és be kell linkelnem azt, akitől kaptam.

Köszönöm szééépen Raminak(L) : http://nyomokban-twilightot-tartalmaz.blogspot.com/ 

Írnom kell magamról 7 dolgot, és tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blogtársamnak. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

A 7 dolog:
- Tavaly áprilisban olvastam először az Alkonyatot.
- Annyira megtetszett , hogy egy hónapon belül elolvastam a többi könyvet is.
- Imádok rajzolni , néhány ember szerint tudok is.
- Titkon szerelmes vagyok Edwardba :$ ( ahogyteis:D)
- Nem szimpatizálok Bellával az Eclipse-ben mert bánja Edit :/
- Imádom a Hülyeállatomat (L) ( Chriss ) 
-Megütöm azt aki azt mondja , hogy vámpírok nem léteznek.
A 7 blog:

Rengeteg tehetséges író van , azt nem értem , hogy én miért kaptam meg azt a díjat , de azért nagyon köszönöm. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése